یه وقتایی...






















тαηħαчє ß ѕє∂α

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

beautifulkitty
ساعت13:33---18 تير 1394
او شراب بوسه می خواهد ز من
من چه گویم قلب پر امید را
او به فکر لذت و غافل که من
طالبم آن لذت جاوید را


نر گس
ساعت16:45---10 تير 1394
ترا می خواهم و دانم كه هرگز
به كام دل در آغوشت نگیرم
توئی آن آسمان صاف و روشن
من این كنج قفس، مرغی اسیرم

ز پشت میله های سرد و تیره
نگاه حسرتم حیران برویت
در این فكرم كه دستی پیش آید
و من ناگه گشایم پر بسویت

در این فكرم كه در یك لحظه غفلت
از این زندان خامش پر بگیرم
به چشم مرد زندانبان بخندم
كنارت زندگی از سر بگیرم

در این فكرم من و دانم كه هرگز
مرا یارای رفتن زین قفس نیست
اگر هم مرد زندانبان بخواهد
دگر از بهر پروازم نفس نیست
............
ز پشت میله ها، هر صبح روشن
نگاه كودكی خندد برویم
چو من سر می كنم آواز شادی
لبش با بوسه می آید بسویم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 7 تير 1394 ~ 18:39 ~ нαƨтı ~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -